Koordynator ds. dostępności
Szanowni Państwo informujemy, iż na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2020.poz. 1062) oraz zgodnie z Zarządzeniem nr 3/2021 Dyrektora Oświaty Miejskiej w Otwocku z dnia 29 września 2021 roku, do pełnienia funkcji Koordynatora do spraw dostępności wyznaczono – Panią Dorotę Czarnowską.
Zadania koordynatora ds. dostępności:
Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora do spraw dostępności w szczególności należy:
– wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Oświatę Miejską w Otwocku;
– przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Oświatę Miejską w Otwocku;
– monitorowanie działalności w Oświacie Miejskiej w Otwocku w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe:
Dorota Czarnowska
Koordynator ds. dostępności
tel. 22 788 02 06 w. 24 lub 22 788 94 36
e-mail: dorota.czarnowska@oswiata-otwock.pl
Oświata Miejska w Otwocku
ul. Johna Lennona 4
05-400 Otwock